Често задавани въпроси.
Какви са начините да поръчам?
Можете да направите поръчка по следните начини: онлайн през сайта; по телефона (089 6 55 32 44); по имейла (info@inmag.bg); чрез формата за контакт; през чата на онлайн магазина; през чата на Фейсбук страницата ни: https://www.facebook.com/www.inmag.bg.
Онлайн поръчки се правят по следните 2 начина: с или без регистрация, чрез преминаване през стандартните етапи на пазарската количка.
Как да направя поръчка?
Когато желаете да закупите продукт, натиснете бутона "Добави в количката". В количката (горе вдясно) ще излезе списък с всички поръчани продукти. От тук можете да изтривате или променяте количества. За да финализирате поръчката, натиснете "Плащане". На следващата страница попълнете Вашите данни, изберете най-удобните за Вас методи на плащане и доставка. Отметнете квадратчето за съгласие с общите условия на сайта и за финал натиснете бутона "Потвърди поръчката". Ще получите съобщение "Поръчката Ви е приета!" Може да видите хронологията на поръчките си като отидете в "Моят профил" и кликнете на "Поръчка".
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не, при нас не е задължително. Но има много предимства, ако се регистрирате.
Какво печеля, ако се регистрирам в inmag.bg?
- следите статуса на поръчката си;
- пестите време, когато правите следваща поръчка, защото вече сте попълнили данните си;
- можете да проследите историята на поръчките си и да поръчате лесно отново продукти, които харесвате;
- получавате новини от нас за нови стоки и намаления, както и за новоизлезлите статии от блога ни;
- регистрираният клиент печели още един (резервен) канал за комуникация с нас. Често в практиката ни се случва клиент да сгреши или напише неточен телефонен номер, да му е изключен телефона или да е извън обхват, да няма възможност да говори по телефона поради служебни или лични причини. Във всички тези случаи, комуникацията по имейл помага за осъществяване на поръчката;
- трупате подаръчни точки в профила си, които обменяте за парична отстъпка.
Направих поръчка като регистриран потребител, но не получих имейл на електронната си поща. Поръчката ми приета ли е успешно?
Ако имейлът Ви е верен и не сте получили автоматичен имейл, това означава, че не сте завършили успешно вашата поръчка. Това, което трябва да направите, е да се върнете в сайта, да следвате стъпките и да потвърдите поръчката. Като направите успешно Вашата поръчка, ще получите автоматично генериран имейл с номер на поръчката си. Само така ще знаете, че ние сме получили успешно Вашата поръчка и ще я изпълним.
Ако сте сгрешили имейлът си, каквито са поне 10% от случаите, няма как да получите потвърждение на поръчката. Но затова нашата практика да се обаждаме на клиентите си, ще Ви помогне да получите повече информация за поръчката си.
Каква информация предоставям при поръчка онлайн?
Необходими са ни Вашето име и фамилия, адрес за доставка или офис на куриер, телефон, а при регистрация - и електронна поща. Уверете се, че тези данни са попълнени точно и вярно – това ще Ви гарантира навременна доставка от нашите партньори – куриери.
Можете да бъдете спокойни, че съгласно законовите изисквания, ние няма да злоупотребим с Вашите данни.
Ще ми се обадите ли по телефона след направена поръчка?
Да, ние се обаждаме по телефона на всеки клиент, направил поръчка. Почти всички клиенти очакват обаждане и са удовлетворени от тази практика. Освен това, можем да дадем допълнителна информация на клиента за стоката и да отговорим на въпроси, които го вълнуват. Също така, клиентът има възможност да направи промени по доставката, да промени офис или куриерската фирма, а защо не и да допълни поръчката с някой артикул, за който се е колебал.
Какви са сроковете на изпращане и обработка на поръчката?
Всички стоки в сайта са налични в нашия склад и затова при поръчки до 15:00 часа, изпращаме още същия ден. Изключения са възможни при натоварване по празници или при необичайни събития!
С кои куриерски компании работите?
Работим с Еконт И Спиди.
Какъв е срокът на доставка?
Обичайният срок за доставка до офис на куриер е 1 ден - днес изпращаме, утре е в офиса. Обичайният срок на доставка до адрес за големите градове е също 1 ден. За малки населени места е възможно забавяне, продиктувано от графика на обслужване от куриерските фирми. Възможно е забавяне на всички куриерски фирми за доставки до адрес по празниците.
Имам ли право на преглед и тест?
Разбира се, всички изпратени поръчки са задължително с опция преглед. Тест може да има в случаите, когато продукта позволява, ние не отказваме на клиента, ако има тази възможност.
Мога ли да взема пратката си от куриера, без да я отворя?
Да, спокойно може да пропуснете тази опция и да сте сигурни и спокойни. Ако нещо не е наред и не Ви харесва, можете да върнете продукта в срок от 30 дни!
Колко струва доставката?
В повечето случаи доставката е безплатна за клиента. Това е така, защото за поръчки над 70 лв имаме безплатна доставка, дори и до адрес! Повечето клиенти се възползват от това изгодно предложение и правят поръчки над минималната сума за безплатна доставка!
За поръчки под 70.00 лв, клиентът заплаща цената на доставката спрямо ценовата листа на куриера, който е избрал. Това е около 5 лв. до офис на куриер и още около 2 лв. за доставка до адрес.
Мога ли да поръчам днес, а да получа поръчката в определен ден следващата седмица?
Да, разбира се, ще обработим и задържим пратката Ви, като ще я изпратим един ден преди желаната дата за получаване.
Мога ли да правя промени по поръчката?
Да, докато поръчката не е изпратена, може да се обадите по телефона (089 6 55 32 44) и ние ще коригираме поръчката по желания от Вас начин.
Мога ли да откажа поръчката?
Да, разбира се, можете да откажете поръчката. Препоръчваме Ви, ако вземете такова решение, да го направите възможно най-бързо. Обадете ни се по телефона (089 6 55 32 44) и ние ще анулираме поръчката.
Koлкo вpeмe имaм нa paзпoлoжeниe, за дa взeмa пpaткaтa cи oт oфиc нa Спиди или Екoнт?
Имaте нa paзпoлoжeниe 7 работни дни, зa дa взeмeте пpaтĸaтa cи oт oфиc нa куриера.
Какво става, ако откажа пратката си след преглед на продукта?
Това е Ваше право при пазаруване онлайн. И все пак, при отказана пратка, дължите сумата за направените транспортни разходи.
Какво става, ако не си потърся (взема) пратката от офис на куриера?
Пратката ще се върне към нас след 7-мия ден на престой в офиса на куриера. За съжаление, несериозното отношение на клиентите към нас не ни е приятно. Ще включим клиента в Черния списък на некоректните клиенти. За в бъдеще клиента няма да може да пазарува от нашия сайт, докато не плати предварително поръчката си и направените транспортни разходи по предходната невзета поръчка.
Какви документи ще получа с пратката си?
Всяка поръчка е окомплектована със стокова разписка с касова бележка. Фактура се издава при поискване (когато сте заявили тази опция при поръчката). При плащане с банков превод, фактура се издава задължително дори и на физическо лице, като в този случай тя е без касова бележка.
Какви са начините на плащане?
Поръчаната стока може да се заплати по следните начини:
- Наложен платеж при получаване на пратката от куриера.
- С дебитна или кредитна карта в сайта, чрез напълно сигурна и безопасна система, гарантирана от Банка ДСК. Плащането с карта през сайта е без такси за клиента и ползвате 5% отстъпка от цената на стоката!
- Банков превод към фирмената ни сметка в Банка ДСК: BG67STSA93000027181097
Мога ли да платя с дебитна/кредитна карта на куриера?
Да, и двете куриерски компании (Спиди и Еконт) приемат плащане с карта в офисите си, а също и куриерите им имат мобилни пос терминали при разнос до адрес!
Имате ли реален магазин, където може да се видят и закупят продуктите ви?
Да, офис-склада ни не е магазин, но е фискализиран и можем да осъществяваме продажби. За целта клиента трябва да си е набелязал предварително артикулите, които желае да му покажем и закупи!
Адресът ни е: гр. Габрово, ул. Отец Паисий 16 (до Здравната каса).
Мога ли да върна продукт?
Да. Можете да върнете продукт в рамките на 30 (тридесет) дни от датата на получаването. Това Ви дава допълнителна увереност в качествата на нашите продукти и спокойствие, че пазарувате от сигурен доставчик!
Връщането безплатно ли е?
Не, връщането е за сметка на клиента!
При какви условия се връща продукт?
Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи. Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези. Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена. Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, си запазваме правото да изискаме такса, която да компенсира овехтяването му или за покриване разликата в цената, получила се при продажбата на продукта като втора употреба.
Как се връща продукт?
Следвайте следните лесни стъпки:
1.Обадете ни се по телефона (089 6 55 32 44) или ни пишете на имейла (info@inmag.bg), че желаете да върнете продукт, като дадете възможно повече информация: номер на поръчка, код на продукта.
или
2.Попълнете Стандартен формуляр за упражняване на правото на отказ от покупка - изтегли ТУК!
Изпратете продукта до офис по избор на един от двата куриера, с които работим:
- гр. Габрово, ПК 5300, офис Мадара на Еконт;
- гр. Габрово, ПК 5300, офис Кауфланд (автомат) на Спиди;
Очаквайте до няколко дни връщането на парите за продукта по банковата си сметка или като паричен превод до офис на Еконт. Преводът е за наша сметка и не удържаме пари за това от клиента.
Как да търся продукти в магазина?
Πpoдyĸти ce тъpcят в полето „Tъpcaчĸa“ със символа "Лупа". Moжeте дa изпишeте имeтo нa бългapcĸи eзиĸ, нa лaтиницa, чacт oт имeтo или нoмep нa пpoдyĸт. Aĸo нe нaмиpaте дaдeн пpoдyĸт, знaчи гo нямaмe нaличeн. Aĸo cте тъpcили пpeз „Gооglе”, a нe диpeĸтнo пpeз нaшaтa тъpcaчĸa, e възмoжнo тъpceният пpoдyĸт дa e изчepпaн.