Преглед на пратката преди заплащане
Услугата „ Преглед на пратката преди заплащане“ се предоставя на всички клиенти на ИНМАГ. Опцията предлага проверка на продукта - дали е пристигнал в оптимално състояние и без признаци на удар или друг видим дефект.
Услугата не предполага опцията проверка на техническото състояние и тест на продукта.
Ако след отварянето на пратката забележите, че продуктът не е в добър търговски вид или или друг видим дефект, или просто не отговаря на очакванията Ви, можете да откажете поръчката директно на куриера.
Ако при получаване на пратката и преди отварянето ѝ забележите, че целостта на опаковката е видимо нарушена, е необходимо да попълните „Протокол за рекламация“ с куриерската фирма. Такъв протокол куриерът е длъжен да предостави. Този протокол се попълва в два екземпляра – един за клиента и един за куриерската фирма. Куриерът ще има грижата да ни уведоми, а ние ще се свържем с Вас, за да решим заедно как ще процедираме.